Látogatás a budaörsi Decathlonban

Franciát tanulni jó. Az alátámasztásként felhozható sok érv között mi sem bizonyítja jobban az állítást, hogy érdekes látogatást tehettünk a budaörsi Decathlon áruházban, és betekintést nyerhettünk egy francia vállalat működésébe.

Miután helyet foglaltunk az áruház tárgyalóhelyiségében, Herczeg Lilla kommunikációs vezető valamint az új ügyvezető igazgató, Diego Rango d’Aragona köszöntött bennünket.
Diegótól megtudtuk, hogy nemrég került az áruházba, szívesen tekint a kihívásokra, eltökélt a munkatársaival való együttműködés, valamint az eredményes közös munka iránt.
Kérdéseinkre készségesen válaszolt. Megtudtuk, hogy érdekli a sport, különösen elkötelezett a foci és a motorok iránt, sok nyelvet beszél, mely a munkájában is nagyban segíti. Érdeklődtünk a vállalat kommunikációja, valamint reklámozási lehetőségei felől, és arról is tudomást szereztünk, hogy Magyarországon a vízisport-felszerelések a legnépszerűbb és egyben legnagyobb számban értékesített termékek.

Biztosított bennünket arról, hogy a lelkesedés a legfontosabb a munkavállalásban, és hogy olyan hivatást válasszunk, amellyel mind mennyiségben, mind minőségben elégedettek vagyunk, hogy élvezni tudjuk azt, amivel foglalkozunk.

Ezt követően Lillával, a fiatal kommunikációs vezetővel beszélgettünk az áruház magyarországi lehetőségeiről és népszerűségéről.

Említette, hogy a budapesti, és Budapest környéki áruházak mellett, igyekeznek vidéken is terjeszkedni, hiszen a Decathlon az ország legnépszerűbb sportáruháza. Mindez magyarázható a nagy választékkal, (ugyanis termékeik nagy részét saját márkáik szolgáltatják, és ez egy rendkívül jövedelmező, praktikus együttműködés) a széles körű vásárlási lehetőségekkel, igyekeznek az online-kereskedelmi platformjukat is fejleszteni, valamint magával a „Decathlon-élménnyel”. Nagy szeretettel várnak mindenkit a kisgyermekes családoktól kezdve az idősebb generációkig mind saját szervezésű programnapjaikon, vagy akár egy hétköznapi bevásárlás alkalmából.

Hallottunk a franciaországi központról, Lille-ről, a sportlaborról mely az decathlonosok számára is meglepetéseket tartogat, a sporteszközök teszteléséről, valamint a várható szorosabb együttműködésről az Auchan nagyvállalattal.

Érdeklődtünk a munkakörülmények felől is. Megtudtuk, hogy a Decathlon, az ország egyik legjobb munkahelyeként elismerve 2017-ben harmadszor kapta meg a legjobb munkahelynek járó díjat. Nagy az összetartás az itt dolgozók között, és ezt a közös, szervezett sport is erősíti. A Decathlon valamennyi dolgozója elkötelezett valamilyen sportág iránt, így az eladókat szaktanácsadóknak tekinthetjük. A vállalat inspirálja dolgozóit a sportolásra, és az egészséges életmódra.

Szóba került a környezetvédelmi tevékenység, valamint a társadalmi felelősségvállalás kérdése. A Decathlon ezen a téren is egy szimpatikus áruházlánc képét mutatja. Foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkatársakat, és szívügyének tekinti a környezetbarát megoldások alkalmazását is.

Nyilvánvalóvá vált számunkra, hogy bár az angol a hivatalos kommunikáció nyelve, egy francia vállalatnál rendkívüli mértékben számít a francia nyelvtudás.

Összességében nagy élmény volt betekinteni a „kulisszák mögé”, hiszen rengeteg érdekességgel gazdagodtunk, amelyekkel egy vásárlás alkalmával nem nyílik lehetőségünk megismerkedni.
Köszönjük a lehetőséget a Decathlon munkatársainak, és természetesen a Tanárnőnek!
Merci beaucoup!

A hozzászólások le vannak tiltva.